Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 7
DNES: 421
TÝDEN: 959
CELKEM: 963675

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

 

Jana Jirsová

Stránka

Matematický klokan 2021

Výsledky školy

Mgr. Hana Blažková, 12. 4. 2021 Zobrazit více

J. A. Komenský v komiksu a ve filmu

J. A. Komenský v komiksu a ve filmuprojekt

Mgr Petra Procházková, 3. 3. 2021 Zobrazit více

Třídní online karneval v VI. C

Třídní online karneval v VI. Cakce

Mgr Petra Procházková, 16. 2. 2021 Zobrazit více

Valentýnské úkoly v ČJ

Valentýnské úkoly v ČJJamboard

Mgr Petra Procházková, 12. 2. 2021 Zobrazit více

Škola čar a kouzel

Škola čar a kouzelprojekt DV-ČJ

Mgr Petra Procházková, 2. 2. 2021 Zobrazit více

Žákovské (sebe)hodnocení

hodnocení

Žáci V.B, VI.C, IX.B a IX. C během distanční výuky hodnotili kvalitu své práce v předmětu český jazyk. Sebehodnocení vypracovávali písemně do připraveného dokumentu v Google učebně. Někteří využili i možnosti sebehodnocení nahrát.

Hodnocení mělo tři části:

A) Tabulka s probranou látkou, kam žáci podle barev na semaforu označovali, jak láku zvládli.                                                                                                                B) Vlastní hodnocení: I) Moje domácí příprava do školy: II) Moje aktivita v distanční výuce: III) Moje aktivita v hodině ve škole IV) Moje hodnocení práce učitele (mohli se připojit i rodiče): V) Co se ti toto pololetí opravdu povedlo? V čem se chceš v ČJ v dalším pololetí zlepšit a co pro to uděláš?                                              C) Zpětná vazba od učitelky

Žákovská hodnocení byla velice upřímná a pravdivá. Přkládám ukázky některých žáků průřezem všemi ročníky.

 

Práci si rozložím, abych jí neměla moc najednou. Mám kalendář, do kterého si všechny úkoly zapisuji. Když mám ten úkol hotový, tak si ho přeškrtnu. Na distanční výuce jsou klady, že můžu vstát později než normálně. Zápory jsou, že nevidím své kamarády. (Anna Berková, V.B)

 

Práci v online učebně jsem zvládl dobře. Zorientoval jsem se rychle a zadávání úkolů z češtiny mi vyhovovalo. Lepší je zadání na celý týden.Domácí úkoly jsem plnil dobře a odevzdával jsem je včas. Nejobtížnější pro mě bylo to, že se hodně sekali online hodiny a nejlehčí pro mě bylo to, že nám v online hodinách vysvětlili látku, co probíráme. Distanční výuka mě naučila pracovat lépe s PC a uvědomil jsem si, jak skvělé rodiče mám, bez nich bych distanční výuku nedal.(Štěpán Pospíšil, V.B)

 

Musím říci, že práce v online učebně mi vůbec problém nedělá, vše je jasné a přehledné. Zadání úkolů z češtiny mi vyhovovalo asi nejvíce ze všech předmětů. Nebylo to nic extra náročného, úkoly nezabraly tolik času a byly moc hezky propracované a dobře se v nich orientovalo. Co se týče online hodin, nevadilo mi vůbec nic. Hodiny nebyly nudné a dělali jsme spoustu věcí, které nám učení zpříjemnilo (např. hry, Jamboard). Všechny úkoly jsem odevzdala včas a dala jsem si na nich záležet. Nejhorší na online výuce byla asi lenost a chování některých mých spolužáků. Učitelé se snaží nám předat vědomosti a dají do toho spoustu úsilí, málokdo si toho ale váží a mně opravdu nebylo příjemné, když učitel ztratil 20 minut z hodiny tím, že apeloval na žáky, že neodevzdali úkol nebo ať si zapnou kameru.  (Jana Jirsová, IX.B)

 

Myslím si, že práci na dálku jsem zvládl dobře. Zadávání úkolů z češtiny mi vyhovovalo. Připojoval jsem se včas. Domácí úkoly jsem plnil a odevzdával včas. Vše dělám ale najednou a na poslední chvíli. Čas si moc rozvrhnout neumím. Nejobtížnější pro mě byla a asi vždy bude textová návaznost. Naopak nejlehčí byly asi úkoly na umimeto.org. Distanční výuka mi vyhovovala, protože ve spoustě věcech je pohodlnější než ta klasická. (Milan Pudil, IX.B)

 

Když jsme teď všichni doma, tak se určitě češtině věnuji víc, i proto že chci dělat přijímačky. Probíhá to různě, ale většinou si pracuji v pracovním sešitě  na přijímačky. Spoléhám na svoje poznámky, protože Bakaláři mi připadají nepřehledné. Z rodičů mi nikdo nepomáhá, ale né protože na to nemají čas, ale protože nechci já, raději se v tom ,,vykoupu” sama a pak to lépe pochopím. Když chodíme do školy a mám se učit na jakýkoliv test, tak se učím večer nejčastěji v rozmezí od 20. hodiny do 23. V ten čas se mi učí nejlépe, protože přes den se na to nějak moc nedokážu soustředit  (Adéla Jakoubková, IX.B)​​​

 

Online výuka mě naučila, že je nejlepší udělat vše včas a poté mít volno. Ale nevyhovuje mi, protože mi chybí kamarádi a přijde mi, že jsem “vědomostně chudší”. Čas si rozvrhnout umím, ale distanční výuka mi v tom pomohla ještě víc. Co mám kdy odevzdat si pamatuji, jen si vždy v pondělí napíšu na papírek na všechny předměty, co mám udělat.Pokaždé, když udělám domácí úkol z toho daného předmětu, tak ho přeškrtnu.  (Pavel Zámostný, XI.C)

 

Výklad od Vás je mi asi nejbližší, abych pravdu řekla. Vše máte do detailu připravené a když něco nevím, vždy mi dokážete pomoct nebo zodpovědět na otázku. Online hodina utíká mnohem rychleji než ve škole. Komunikaci s Vámi hodnotím jako jednu z nejlepších. Do všeho se zapojujete aktivně a neotálíte s novými nápady. Vždy přijdete s něčím speciálním a dokážete online hodinu mně osobně velice zpříjemnit. Děkuji vám za to.                                 (Hana Vojtová, IX.C)

 

​​​​Zvuková nahrávka-sebehodnocení (E.Blahutová VI.C) (2.66 MB)


Mgr Petra Procházková, 24. 1. 2021 Zobrazit méně

Přísloví s obrázky

Přísloví s obrázkydistanční výuka

Mgr Petra Procházková, 19. 11. 2020 Zobrazit více

Laskavec nad zlato 2020

projekt

Mgr Petra Procházková, 9. 11. 2020 Zobrazit více

Čeština v praxi

Čeština v praxiprojekt

Mgr Petra Procházková, 26. 10. 2020 Zobrazit více

Burza škol online

odkaz na stránky

Mgr. Hana Blažková, 23. 10. 2020 Zobrazit více

Stránka

A picture
A picture