O tom, že meziročníková spolupráce dává smysl, jsme se opět mohli přesvědčit. Žáci ze třídy VI.C připravili pro děti z II.A "pohádkové" aktivity na stanovištích. Druháčci museli ukázat, jak dobrou mají paměť (Kimova hra s Křemílkem a Vochomůrkou a Muchomůrkou), jak skvělé jsou jejich smysly (Smyslová hra - Hmat s Mimoni) nebo obratnost a přesnost (Hod míčkem do Gargamelovy tlamy u Šmoulů). Nechyběly ani aktivity zaměřené na představivost a logiku (Mořský svět u Nema a Dory) nebo pozornost a postřeh (Skořápky s postavami z Brawl Stars). Na stanovišti "Blesk McQueen" děti s pomocí a nápovědou šesťáků poznávaly značky aut. Na konci čekalo děti zasloužené ocenění - medaile.
A to, že se akce opravdu vydařila, jistě nejlépe vystihne několik reakcí samotných druháčků. Zde je jen několik z nich:
"Nejvíc se mi líbilo, že to všechno bylo venku."
"Mně se líbilo stanoviště Brawl Stars a jejich "skiny"."
"Všechno to bylo skvělý (spisovně: skvělé) - moc se mi to líbilo!"
"Bylo super, že jsme museli ty kousky k Nemovi a Dory nejprve najít a pak teprve skládat."
"My jsme splnili všechny úkoly úplně nejrychleji - byli jsme fakt dobrý tým!"
"Mně se to líbilo u Gargamela. Nejdřív mi to házení vůbec nešlo, ale pak jsem to "dal"."
"Líbili se nám "šesťáci" - byli velký (spisovně: velcí) a všechno jim šlo."
Ing. Zuzana Kašová